Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
68826 | dodemans | 7-9-2015 22:02 | Technical Forum | 3971 | 3 |
Topicpost | |
Gepost door: dodemans | Gepost op: 7-9-2015 22:02 |
Hallo allemaal ! Ik heb een CPI SM. Heb helaas een warmloper gehad met flinke zuigerschade en heb er een nieuwe cilinder op moeten zetten , heb dit wel vaker gedaan en nooit proberen mee gehad. Er zat een 80cc Cilinder op maar ik weet niet wat van merk (Foto: MK = Metrakit? http://tinyurl.com/qxeequ3 Ik heb hier een Minarelli AM 80C op gezet , heb deze in het verleden vaker gehad en liepen flink, Helaas deze keer niet! er is geen power in het blok te krijgen , opzich loopt het wel het loopt netjes 50 (y) Maar daar koop ik geen 80cc voor. Nu zou het eventueel met de caburateur te maken kunnen hebben met het afstellen , maar anderen sproeiers helpen niet , Ook met de lucht spelen helpt niet. de cilinder + Spruitstuk is voorzien van nieuwe pakkingen , versnellingbak heeft nieuwe olie , en er zit nieuwe benzine in de tank. ---------------- Geprobeerd: Sproeiers (zit nu 74 in) (zit een 21Mm Caburateur op) Nieuwe bougie Meer / Minder Lucht Onsteking nagekeken en schoongemaakt Zonder uitlaat / En met alleen de bocht ------------ De Cilinder zit 100% Goed in elkaar , lekt niet en het blok klinkt werkelijk beter dan ooit tevoren , Het rijdt alleen veel te powerloos voor 80cc , Ik wordt letterlijk door snor brommers ingehaald. Meschien helpt het als ik meldt dat hij Erg veel rookt met koude start Groetjes en bedankt! Dit bericht is gewijzigd door dodemans op 7-9-2015 om 22:03 uur. Dit bericht is gewijzigd door dodemans op 7-9-2015 om 22:04 uur. |