Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
68775 | robzdam | 29-7-2015 0:49 | Main Forum | 4425 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: robzdam | Gepost op: 29-7-2015 0:49 |
het frame van mijn tzr is ingescheurd, lassen lijkt mij niet vertandig omdat mensen zeggen dat het frame op spanning staat en dat die spanning nu al weg is. hierom kan ik nu aan een frame van een motorhispania ryz urban uit 2007 komen. en omdat ik een crosser toch wel lekkerder vind zitten en rijden, is dit wel een leuke goedkope kans denk ik.. nu moeten hier nieuwe balhoofdlagers op maar kan ik deze nergens nieuw halen? is er een brommer die precies hetzelfde is kwa balhoofdlagers etc zodat ik de juiste lagers kan monteren. ook wil ik zoveel mogelijk van mijn tzr gebruiken, ik krijg een achterbrug achterveer en het frame + voorvork. zouden de wielen met as van de tzr in deze achterbrug passen zonder aanpassingen? als dat kan dan kunnen de remmen natuurlijk ook meteen. als dit niet gaat is het dan mogelijk om de achterbrug van de tzr over te zetten? en zijn er anders uberhaupt dingen die zo overgezet kunnen worden op het blok en uitlaat na? ik hoop dat iemand mij kan helpen met maten van de mh ryz,of iemand weet of het past en wat ik anders moet doen om het te laten passen als de kosten voor het rollend+remmend krijgen onder de 60 euro kunnen blijven dan ben ik tevreden alles op de tzr werkt dus dit moet geen probleem zijn neem ik aan. |