Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
68615 | thomzzz | 25-2-2015 18:40 | Technical Forum | 7892 | 17 |
Topicpost | |
Gepost door: thomzzz | Gepost op: 25-2-2015 18:40 |
en binnen 2 dagen doet de 2e brommer ook al moeilijk. net wou ik men senda starten, brommer sloeg na 1 kick aan, liep een halve seconde en sloeg toen weer af. na wat proberen en checken kwam ik erachter dat de bougie niet vonkte, was niet verkoold of vies maar vonkte gewoon niet meer. andere bougie erin en de brommer stond meteen aan en bleef nu wel lopen. even naar de plaatselijke albert heijn geweest, stap op de brommer kick 1 keer start meteen loopt een halve seconden en valt weer uit. (brommer was nog redelijk warm stond misschien net een kwartiertje stil). dus weer wat proberen en checken en uiteindelijk na een half rondje aanrennen op de parkeerplaats (en dat is een grote parkeerplaats) kwam er weer leven in de tent. brommer loopt verder goed stationair, rookt en ruikt normaal en rijd ook gewoon prima. starten deed die nooit perfect maar dit is wel heel ernstig. viel me ook op dat er soms een klein piep geluidje is als je gas geeft, niet uit het blok maar wel vooruit de brommer weg (klinkt alsof er een vogeltje inzit ). 2 dagen geleden ben ik trouwens nog door een flinke hap modder heen getoerd, daarna startte die ietsie slechter (natte bende) maar niet zo slecht als vandaag. slechte vonk of mengsel? iemand die iets weet? ik hoor het graag! |