Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
686 racefanaatje 8-6-2001?05:33 Main Forum 2618 37

Topicpost
Gepost door: racefanaatje Gepost op: 8-6-2001?05:33
nou ik heb er weer 1 voor de geschiedenis boeken
het begon allemaal op mn vrije dag ik woon in arnhem en was mn ketting aan het afstellen omdat ik die dag nog naar winterswijk wou en dat is 60 km ongeveer dus wou ik hem ff goed afgesteld hebben op dat moment komt er aan de overkant van de straat een andere nsr aan het is nu nog ff de vraag of dat frank.arnhem->honda was hij draait om en komt heeeel langzaam langs me heen rijden kijkt een keer minachtend naar mn nsr en rijd vervolgens volgas weer door ik herken natuurlijk een uitdaging voor een wedstrijdje als die in mn gezicht hangt dus ik erachteraan na nog geen 300 meter komen we bij een fietstunnel aan vlakbij mijn huis daar zien we een agent op de fiets dus wij heel rustig erachter blijven deze agent was blijkbaar doof en bleef suf een beetje voor zich uit staren op dat moment word ik al rijdend in mn nek gegrepen dooor iemand en ik schrik me dood ondertussen waren we alweer de fietstunnel uit dus ik denk dat is iemand die zich heeft lopen opfokken over mn rijstijl en hij wil me ff inmekaar rammen nu ben ik als pizzaberzorger al 3 keer inmekaar gemept omdat ik andere mensen opfokte in het verkeer dus wat doe ik ik trap zo hard ik kan naar links waardoor de fietser tegen een lantaarnpaal klapt (de agent voor ons heeft nog steeds niks door)ik geef vol gas en kijk nog heel ff om zie ik tot mn schrik dat het een politie agent is dus ik zo snel als ik kan naar huis helemaal in schok toestand hopend dat ie mn plaat niet heeft onthouden want molestatie van politie agent in functie staat een behoorlijke straf op maar gelukkig is er geen deurbel gegaan wel lees ik later op kabelkrant dat de agent nokout was en dat ze op zoek zijn naar een zwarte aprillia hehehe dat komt mooi uit want ik heb een nsr
tot zover dit sterke verhaal

Make Love Not Bloemkool

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved