Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
68569 RobinAprilia 19-1-2015 16:21 Technical Forum 3709 7

Topicpost
Gepost door: RobinAprilia Gepost op: 19-1-2015 16:21
Ben ik weer!

Nou, ik ben me brommer aan het terug voeren en het is klaar is op de juiste snelheid. Ik wou vorige week woensdag dus naar het RDW heen rijden en tot me verbazing liep de brommer niet de toeren in. Bleef haken bij de 4.000. Bleek dat ik de choke aan had staan en kon niet uit dus heb alles handmatig uit gedaan. Daarna wou hij wel aanslaan maar met gas geven valt hij terug in toeren en slaat dan af.

Vandaag had ik dus hetzelfde afslaan als je toeren wil maken, dus ik heb de carb open gemaakt kijken als de vlotter allemaal goed zat en niet bleef haken en alles was goed. Heb er sproeier 62 in en ook even doorgeblazen etc. Toen weer aangelopen en hij sloeg aan dus in de neutraal gezet en tijdje laten warmlopen. In de neutraal kan ik gewoon doortrekken tot 12.000 toeren zonder uitgaan, ik dacht ik ga even stukje rijden om te kijken als dat gaat. In de neutraal loop ik een stukje vooruit en hij slaat af. Ik probeer hem weer aan te lopen en hij slaat wel aan als ik loop maar zodra ik zachter begin te lopen slaat de brommer dus af..

Dinsdag s'middags heb ik gewoon een stukje gereden met de gasschuif begrenzer erop en met sproeier 62. Ik had nog even snel 64 erin gezet zodat hij nog wat rijker kon lopen, maar dat heb ik dus woensdag veranderd nadat hij slecht begon te lopen.

Conclusie: De brommer slaat aan, loopt stationair tot 12k toeren, slaat af als je er mee gaat lopen of probeerd ermee te rijden. De choke heeft geen zin want dan slaat hij af en wil hij niet meer starten (met choke)

Ik heb werkelijk waar geen enig idee wat er mis mee kan zijn, want ik heb alleen de sproeier verwisseld naar een grotere.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved