Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
68552 | Willem-S-Ktm | 3-1-2015 15:13 | Begin Forum | 2017 | 3 |
Topicpost | |
Gepost door: Willem-S-Ktm | Gepost op: 3-1-2015 15:13 |
Hallo brommer fans Ik ben Willem ik ben 14 jaar En woon in Oosterbeek( licht in Gelderland ) Ik sleutel aan crossmotors enzo, Jullie zullen je nu afvragen waarom is hij pas 14 jaar? Nou ik het dit topic gepost met een reden Ik zoek namelijk een hele speciale brommer tenminste voor mij is hij heel special Het is namelijk de derbi ktm replica Die 6 jaar geleden helemaal is omgebouwd naar een 4 takt En een replica ktm als je er meer over wilt weten kijk dan op: http://www.derbi-for...;t=13787&start=0 Ik ben opzoek naar de eigenaar die hem nu heeft. En ik ben bang dat als ik nog 2 jaar wacht dat de kans Heel klein is dat ik hem vind Daarom begin ik nu al met zoeken Ik ben nu ong. 3 maanden opzoek naar de brommer Maar ik weet eigenlijk nog steeds niet wie de brommer nu heeft De brommer nabouwen is geen optie voor mij ben niet zo techniese met alles pas maken enzo Alle info is meer dan welkom alvast hartelijk dank! Ik ben bereikbaar op de mail:schlette.w@hotmail.com Mvg Willem Dit bericht is gewijzigd door Willem-S-Ktm op 3-1-2015 om 15:16 uur. Dit bericht is gewijzigd door Willem-S-Ktm op 3-1-2015 om 15:17 uur. Dit bericht is gewijzigd door Willem-S-Ktm op 3-1-2015 om 15:49 uur. |