Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
6853 Honda_mbiloss [Emiel... 31-12-02?19:47 Main Forum 634 11

Topicpost
Gepost door: Honda_mbiloss [Emiel... Gepost op: 31-12-02?19:47
:p grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :p ik heb gisteren me wiel weggebracht naar een fietsen/brommer maker hier in de buurt :p khad eerst ff een goekope band gekocht bij brouwer hiero, die liet ik er dus op zetten volgende dag haal ik em op(vandaag) heeft ie er verdomme een nieuwe binneband in gepropt omdat die andere versleten was naja dat was het ergste nog niet 23 eypo voor binnenband en erop leggen :n dat was al iets minder, dus ik kom thuis, zet me voorwiel erin draai eraan :n :n what the fuck :n :n der zat een vet slag in nog groter slag dan in het voorwiel van me fiets :p , wij terug nu dit keer met me vader naja hij kijken had ie de band eropnieuw opgelegt, hij dacht denk dak achterlijk was fzo want zag heus wel dat die velg zo scheef was als het maar zijn kon. Naja nu moet ik terug komen als me bromemr in mekaar zit met de voorvelg erin dan ging die verder kijken, en het is simpel voor mij OF ik wil een nieuwe velg OF ik wil geld zien OF hij is die mtx kwijt die voor zijn winkel staat te showen, hij kan dus zelf kiezen straks...

je snapt dus wel dak gigantisch maar dan ook gigantisch turbo mogolisch achterlijk schacherijnig ben, en dak de hele middag al loop te schelden, en dak die vent wel helemaal aan stront kan schoppen :p

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved