Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
68475 | lukas puch | 11-10-2014 18:33 | Technical Forum | 5681 | 22 |
Topicpost | |
Gepost door: lukas puch | Gepost op: 11-10-2014 18:33 |
nou jongens ik ben eigenlijk ten einde raad... setup zover ik weet (voor het probleem) 19mm dell black sproeier 103 ori spruitstuk ori cilinder std uitlaat zonder prop. nou ik al een jaar probleemloos (mbt blok) rijden 20km per dag. ineens krijgt de dt wat minder vermogen. en ik doorrijden en niet kijken(goed dom) na een paardagen reed hij niet harder dan 30 en stotterde dan extreem (leek net of je hem steeds aan en uit zette.) nou dus thuis gekeken wat het was. (dit is al 2 maanden geleden dus probeer het zo goed mogelijk te beschrijven) nieuwe bougie erin gedaan - niks zonder luchtfilter - niks carb schoon - niks zonder uitlaat - niks dus toen ging ik dieper graven. membraam klepje was kapot. zuiger en cilinder versleten. spruitstuk zaten scheurtjes in (volgens mij niet door) dus ik toen maar gelijk vanalles vervangen (ook olie, koppelings platen enz.) nieuwe 50cc dmp cilinder nieuw doppler membraam klepjes nieuwspruitstuk. maar loopt nu nogsteeds niet goed. blijft alleen lopen op schoke en als je veel touren maakt dan "valt hij uit en gaat gelijk aan alleen dan redelijk snel" rijden lukt niet dan valt hij gelijk weg. sproeier is nu 110. iemand ideen? ontsteking? cdi/bobine? gr lukas |