Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
68402 Roggaaa 15-8-2014 23:03 Begin Forum 5311 26

Topicpost
Gepost door: Roggaaa Gepost op: 15-8-2014 23:03
Hallo Iedereen,

Ik ben nieuw hier op t forum, omdat ik met een aardig probleempje zit.

Ik doe mee met de carbagerun 2014 brommer editie. Die start 24 augustus en dan gaan we een week naar Engeland. Dit is een rit met ong 500 brommers, maximaal 500ยค waard, minimaal 15 jaar oud en zo creatief mogelijk. Voor meer info even googlen op carbagerun.

Ik heb meerdere brommertjes gehad, Begonnen met een Puch VS50, daarna een Rieju Rs2, Toen kwam er een Volkswagen Golf 1 Cabrio. Voor het praktische een Yamaha Neos. Dus heb de nodige sleutel ervaring.

Nu heb ik voor de Carbagerun ene Honda MT5 gekocht.

Helaas is een paar maanden geleden het hele blok de soep in gedraaid. Nieuw blok + cilinder gekocht. Deze week gemonteerd, maar ik heb een aantal problemen.

- Grootste probleem:
Ik wilde net testen, maar het hele blok lijkt niet te draaien. Zonder cilinder zag ik de krukas gewoon bewegen. Nu krijg ik de kickstart niet rond en als ik hem aan wil duwen blokkeert mijn achterwiel

- Uitlaat pas niet lekker
Heeft er wel eens mooier op gepast.

- Koppelstuk tussen luchtfilter en carburateur past niet

Ik heb alleen een x een heel blok van mn Golf vervangen, maar nog nooit van een brommer. Ik heb ook geen idee waar t aan zou kunnen liggen. Blok hangt er goed in op de 3 ophangpunten.

Ik heb nog een week om hem rijdend te krijgen. Wie heeft er raad. Brommer ontkoppelt / schakelt overigens wel

Foto's:

Oude foto's:

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved