Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
6836 | Steve_ZHC | 31-12-02?02:21 | Main Forum | 550 | 6 |
Topicpost | |
Gepost door: Steve_ZHC | Gepost op: 31-12-02?02:21 |
Ik heb een nieuwe gallery gepost. Je kan hem hier opvragen: [URL[t]]gallery.asp?action=view&id=159[/t]Klik hier.[/url] Naam van de gallery: Mijn RS en ex-MT. Omschrijving van de gallery: Eindelijk een gallery van mijn brommers, ik heb ze bij martijn-online geupload dus veel dank!!! MT; 70 imi, 18mm & p.filter, twv 15-45, 70 HD kop, tecno bocht & demper, veel geld in gestoken en er gelukkig ook aardig wat uit gekregen. Foto's kloppen niet helemaal meer; ik heb er wat stickers af gehaald, was te druk (bijv. de meeste Doppler stickers). RS; opknapper, voor E 850,- gekocht als bijna wrak maar met veel nieuwe DURE onderdelen. Echt alleen opknappen en weg ermee, motorrijbewijs en weer een MT!!! 73,55cc Top Performances, HPi ontsteking, 19mm & p.filter (malossi red-foam), MetraKit uitlaat. twv 14-43, top; niet hoog, 120 ofsow, maar trekt in de 3 nog op het achterwieltje Edit: En wat vinden jullie ervan? (MT) Al die Doppler stickers eraf, voorop de Honda en de Malossi stikkers eraf, en de lak is nieuw, plastic nieuw, motorisch nieuw, liep alleen maar zo langzaam:( Als de RS af is komt er een nieuwe gallery natuurlijk. De foto's zijn btw gemaakt met een digitale video-camera, ik snap niet dat ze niet scherp meer zijn... [Dit bericht is ge-edit door RS80_Racer op 31-12-02 02:55] |