Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
68330 Didier_96 23-6-2014 22:46 Begin Forum 1599 2

Topicpost
Gepost door: Didier_96 Gepost op: 23-6-2014 22:46
Ik heb men yamaha dt gehaald! Eindelijk! Ik heb al heel wat rondgecrossed (en gevallen)... Na mijn val viel m'n brommer soms stil, en hij bleef niet op toeren... Het duurde even maar dan viel hij uit, iemand een idee hoe dit kan? Voor de rest was er niets aan buiten wat krassen en vuil! Iemand trouwens een idee waar ik kappen en een nieuw zadel kan vinden? Ik heb al heel het web afgezocht, maar deze stukken zijn moeilijk te vinden!

Maar! Ik twijfel aan de originaliteit van sommige onderdelen van de brommer, zoals de tandwielverhouding, vanachter heb ik ze geteld en zit ik met een 60! Hij trekt wel goed op maar zijn voorwiel blijft toch op de grond... Iemand een idee hoe ik dit kan aanpassen, zodat de top toch +- 70km/h blijft?

Ook zei de vorige eigenaar dat de brommer was afgesteld op de uitlaat en niet op de carburateur... Welk verschil zit hierin?

Ik ga hem sowieso op onderhoud laten gaan maar ik wil gewoon wat bijleren nu ik een brommer heb, en zodat ik in het vervolg zo een dingen zelf kan doen!
Ik ben al van plan om hem zelf een beetje terug op orde te stellen, met wat kleine accesoires, iemand ideeen/suggesties om het op te waarderen?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved