Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
68322 JeremyJoy 16-6-2014 14:33 Begin Forum 1642 3

Topicpost
Gepost door: JeremyJoy Gepost op: 16-6-2014 14:33
Hallo.

Ik weet dat dit niet in de juiste topic staat maar ik heb op een of andere manier niet de bevoegdheid om een topic te starten in het technische forum.

Hier mijn vraag:

Ik wou zaterdag met mijn brommer wegrijden en nog voordat ik de straat uit was hielden ineens na een raar geluid mijn versnellingen er mee op. Ik kan de brommer nog wel starten alleen wanneer ik hem in een versnelling zet gebeurd er gewoon niets. ik kan de koppeling in zn versnelling loslaten en hij blijft gewoon stil staan. Ook wanneer ik hem van zijn vrij naar zijn 1 duw gebeurd er niets, normaal gesproken krijg je dan een tik dat je een klein stukje naar voor schiet. mijn versnellingen staan niet vast ofzo en ik kan de pook ook gewoon bewegen om hem in een versnelling te drukken er gebeurd alleen helemaal niets. het gaat hier om een 4 takt schakelbrommer, de Orion RX50.

Niemand weet wat het is en ik heb ook al met de Orion dealer gebeld en die snapt er ook helemaal geen fluit van. als jullie verder nog informatie nodig hebben om achter het probleem te komen vraag het dan maar dan zal ik ervoor zorgen dat ik het er z.s.m bij zet.

Groetjes

(PS) ik las ergens op een forum dat iemand precies het zelfde probleem had maar dan met zijn auto. bij hem was het de aandrijfas die kapot was, kan dit ook bij mij het geval zijn? zoja is dat een duur grapje?

Dit bericht is gewijzigd door JeremyJoy op 16-6-2014 om 14:51 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved