Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
68261 Andre jay 12-5-2014 22:40 Technical Forum 5575 17

Topicpost
Gepost door: Andre jay Gepost op: 12-5-2014 22:40
Hai, mensen,

Ik heb wat vraagjes met betrekking tot de mikuni carburateur ,

Ik heb er een aantal op de plank , momenteel heb ik een imitatie dellorto 21 mm op me tsx, maar nu wil ik overstappen op mikuni.

Het plan is om een 16 mm mikuni te plaatsen ,maar vreemd genoeg zit er geen stationair schroef in ,ook zie ik daar geen mogelijkheid voor?
Het enige gat waar nog niets in zit zit veel te hoog . ( net onder het gas schuif deksel). Kan dit ? Bestaat dit?

Nu heb ik nog een hele mooie z.g.a.n mikuni 20 mm ,deze zou ik heel graag willen plaatsen ,maar daarvan zitten de aansluit gaten meer uit elkaar, weet iemand daar een foefje voor ,om die goed passend te krijgen voor een tsx ( b.v een verloop spruitstuk o.i.d)

Verder heb ik nog een 12mm mikuni deze is origineel geleverd op de tsx ,is ook weer anders van model als de 2 andere boven genoemde 16 en 20 mm, maar goed een 12 mm zal waarschijnlijk niet werken op een 70cc?

Ik lees veel over de 16mm in combinatie met de 70cc , maar goed dan wil ik graag weten hoe dat zit met dat exemplaar wat ik heb zonder stationair schroef mogelijkheid ??

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved