Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
6825 jwbrommer 29-12-02?21:45 Main Forum 2120 32

Topicpost
Gepost door: jwbrommer Gepost op: 29-12-02?21:45
dus ik zit om 18:00 op de brommer en rijd net vanaf de verkeerde kant van de weg naar het midden van de weg(waar je met de brommer niet op mag) en trek hem lomp naar zijn 70 (lekker rechtop) en vervolgens rijd ik weer naar het fietspad en rijd door rood vanwege gebrek aan verkeer. ineens zie ik zo´n felle lamp en kijk achter om, je raad het al: motor politie.......
dus ik balen en stoppen.. ik zeg: ik weet het al: rood licht. ja zegt ie, dat is niet alles: je reed eerst aan de verkeerde kant, toen op de verkeerde weg, toen te hard en toen door rood en alles zonder achterlicht. dus ik zeg: huh, geen achterlicht? en idd geen achterlicth. nouja, ik balen. hij pakt zijn boekje en begint te schrijven. hij zegt: hoeveel denk je dat roodlicht kost. uhh, 30 euro? nou bijna goed 34 euro. hier je boetje, zullen we het maar bij een houden??? dus ik donders blij en zeg, ja graag en ik zal zo snel mogelijk mijn licht vervangen en nu zal ik mijn achterrem iets inhouden zodat mijn remlicht brand. zegt die kerel: goedzo zo mag iik het horen, je doet iig je best!!!

ik erug blij verder gereden. ik had verwacht dat ik weer eens naar het bureau moest voor rollerbank, maar dat zelfs neit!!!
beter joh, zo´n agent op motor

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved