Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
68246 wesssel 2-5-2014 12:43 Technical Forum 2763 2

Topicpost
Gepost door: wesssel Gepost op: 2-5-2014 12:43
afgelopen weekend wouden we nog ff gaan crossen, ik kwam toen de eerste bocht uit en wou opschakelen vanuit zijn 2 naar zijn 3, en op het moment dat ik schakelde sloeg mijn achterwiel vast, ik trok dus meteen mijn koppeling in maar dat hielp niet en ik ging dus op mijn bek (toch fijn zon wieland).
ik wou hem dus naar de schuur brengen om er naar te kijken en toen ik hem in zijn vrij wou zetten gebeurt er niks, de pook zat muur vast, nouja achterwiel optillen en lopen.
vervolgens het carter aan de kickstarter kant opengemaakt, en het koppelingshuis eraf gehaald, want deze draaide ook al niet, nu konden we wel de kruk as rondraaien maar niet de andere as, nu hadden we de pook as ff omhoog gedaan en weer terug nu wou die wel wat bewegen maar nog niet genoeg zodat we weer konden schakelen, alsof ie er net niet in wil, iemand enig idee wat het kan zijn?
b.v.d wessel

P.s. zou het mischien kunnen zijn dat ik per ongeluk van zijn 2 naar zijn 1 heb geschakkeld i.p.v. naar zijn 3 en dat daardoor wat fout is gegaan?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved