Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
68191 | RobinAprilia | 9-4-2014 19:51 | Begin Forum | 1788 | 4 |
Topicpost | |
Gepost door: RobinAprilia | Gepost op: 9-4-2014 19:51 |
Zoals jullie al weten, ik ben aardig nieuw tot de schakeltjes. Maar ik heb mezelf 4 knipperlichten verkregen bij een aprilia dealer 2x http://www.josdijkma...d&productId=2851 En de andere 2 kon ik niet vinden helaas. Ik heb deze knipperlichten getest maar ze branden alleen. Ik heb iemand het even laten nakijken en zei dat de colignoteur kapot kan zijn, zo'n dingetje in een rubberen hoesje direct aangesloten op de accu en zit onder mijn zadel. Maar een clignoteur/knipperlicht relais is toch alleen voor knipperlichten? Want als ik hem eraf haal dan wil de brommer geen eens meer starten en doet qua elektrisch niks het meer. Vond het een beetje opmerkelijk. Ik heb niet echt een idee wat ik nu moet doen dus hopelijk kan ik ook wat advies van jullie krijgen. Trouwens, heb ik een weerstandje nodig? Ik heb geen idee als mijn knipperlichten leds zijn trouwens. Wat ik wel weet als ik ze 5 mins aan laat dan word hij wel heet. Als je iets meer informatie ergens over wil gewoon zeggen maar wel duidelijk zijn voor de newbie hier Robin Dit bericht is gewijzigd door RobinAprilia op 9-4-2014 om 19:52 uur. |