Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
68151 Andre jay 23-3-2014 23:35 Begin Forum 6547 74

Topicpost
Gepost door: Andre jay Gepost op: 23-3-2014 23:35
Hallo liefhebbers,
Ik begin mij even voor te stellen ,mijn naam is André ben geboren in 1975 en woon in Zaanstad , verder huisje boompje beestje .
Ik loop al heel wat jaren mee in de brommers ,was er al vroeg bij en begon op mijn 6e a 7e jaar al te sleutelen aan brommers, ben nu weer na er 10 jaar uit te zijn geweest begonnen me hobby op te pakken.
Op dit moment ben ik in het bezit van een kymco-dj een Yamaha dtr50 en een Suzuki tsx (ts50x)

Op dit moment heb ik een probleem met mijn tsx waar ik niet over uit kan, en ik hoop hier mede dankzij jullie uit te komen.
Het probleem is als volgt , ik kocht hem met wat schade en door de val vonkte hij niet meer. Gezien de kabelboom helemaal verknipt was heb ik deze opnieuw opgebouwd en weer teruggeplaatst en alles doorgemeten,na deze werkzaamheden vonkte hij weer, toen het moment van starten,en ja hoor twee trapjes en hij liep , maar rijden ho maar hij komt niet op toeren bij belasting. ( in z,n vrij wel aardig) heel vreemd want de vorige eigenaar heeft er zonder klachten mee gereden voor de val. Ik heb alles nagelopen en geprobeerd met afstellen enz enz het bleef het zelfde, toen heb ik het radicaal aangepakt en een compleet nieuwe set up geplaatst (nieuwe cilinder en zuiger, nieuwe carburateur, en een nieuwe bobine/cdi) na het plaatsen van deze set up had ik exact de zelfde klachten, nog eens geprobeerd om zonder de kabelboom te starten ,dus gewoon rechtstreeks van ontsteking naar bobine,maar ter vergeefs blijft beroerd. Toen was ik er klaar mee, en heb ik besloten om een compleet ander blok te gaan kopen deze vond ik gouw op marktplaats, gister opgehaald en vandaag geplaatst met mijn eigen nieuwe set up, ongelofelijk maar waar ,exact de zelfde klachten, kort gezegd ben geen streep verder en ik kom er gewoon niet uit, zie ik wat over het hoofd??

Gr André

Dit bericht is gewijzigd door Andre jay op 23-3-2014 om 23:39 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Andre jay op 23-3-2014 om 23:44 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved