Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
68125 vicenzo 10-3-2014 17:04 Begin Forum 2894 7

Topicpost
Gepost door: vicenzo Gepost op: 10-3-2014 17:04
Ik heb helaas sinds 6 december vorig jaar problemen met mijn scooter, Vivacity 2-tact, uit 2005 geloof ik.
Na vastloper, omdat ik dacht nog even naar tankstation te kunnen rijden, heeft de scooterreparateur cilinderpakkingset vervangen en zuigerveren. Kreeg um een dag later terug. Enige was dat het olielampje bleef branden (wat ie ervoor niet deed). Volgens de reparateur zou de vlotter waarschijnlijk stuk zijn, wat mij vreemd overkwam omdat ie het ervoor deed.

Een dag later kreeg ik de scooter terug, maar deze hield het niet eens vol tot mijn huis. weer aan de kant.
reparateur scooter opgehaald.

Ca 10 dagen later kreeg ik um weer terug. Nu wel cilinder vervangen. De scooter heeft het ca een week gedaan, hoewel die niet helemaal lekker klonk. Maar startte na ca een week niet meer. Weer voor de derde keer naar reparateur.
ca 10 dagen later kreeg ik um weer terug. Oliefilter zou vies zijn.

Een paar dagen later is de scooter weer uitgevallen. Weer vastloop achtige verschijnselen. En dus voor de vierde keer bij de reparateur. Die zegt - nu na bijna 2 maanden - alles te hebben vervangen (oliepomp, olieinspuit, cilinders) en elektra te hebben nagelopen, dat hij het probleem niet kan vinden, maar dat de motor geen olie krijgt, en daarom uitvalt en dat ik maar met brommermix moet rijden. Dit terwijl ik al meer aan de reparateur heb uitgegeven, dan dat het ding waard is.

Ik ben natuurlijk niet al te handig wat betreft die vastloper, maar dit moet toch wel op te lossen zijn?

Iemand ideeën?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved