Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
68110 | axfire | 1-3-2014 16:45 | Main Forum | 3943 | 12 |
Topicpost | |
Gepost door: axfire | Gepost op: 1-3-2014 16:45 |
Hallo. Daarstraks een achtervolging gehad met een politie auto. Ik gokte er op dat hij mijn kenteken nog niet had.. maar helaas. Een half uur later stonden ze aan de deur. Ik heb nog niet open gedaan omdat ik nog even wilde bedenken wat verstandig is. Mijn kenteken zit voor mijn achterwiel (wat dus niet is toegestaan). En daar zal ik dus vast wel een boete voor krijgen. Maar als ik nou open doe, willen ze hem dan ook op de rollerbank hebben? Aangezien ze waarschijnlijk wel zagen dat hij wat te hard liep. Is het nu dus slim om hem zo ver mogelijk weer origineel te maken? Of krijg ik hier dan een oproep voor en heb ik tegen die tijd nog de tijd om hem origineel te maken? Want als dat zo is wacht ik liever af of ik zo'n oproep krijg of niet... Het punt is alleen, stel ik besluit om hem zo te houden en af te wachten... en ze staan nog is aan de deur, en ze willen dat ik meteen mee kom naar de rollerbank bijvoorbeeld? Of is dat niet mogelijk? Weet iemand hoe dit allemaal zit? En wat mijn rechten hier in zijn? Alvast bedankt. |