Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
67982 | Ramsing | 27-11-2013 20:04 | Technical Forum | 2472 | 5 |
Topicpost | |
Gepost door: Ramsing | Gepost op: 27-11-2013 20:04 |
beste forumleden, ik heb dus een mooie tsx, goed afgesteld, sproeier (dacht 104) bougie mooi koffie melk bruin, wel iets aan de donkere kant maarja setup: 70cc eurokit 21mm dellorto powerfilter met regenkapje en hoemoet uitlaat nou is het probleem als volgt ik reed gister avond naar huis, mooi eind volgas, afremmen, bochtje om en wil weer door, maar stottert ineens als een waus , lijkt alsof er een begrenzer opspringt zegmaar. zie linkje onderaan voor hoe die toen deed (geluids opname) ik dacht, komt miss door de regen icm met powerfilter dus met iets minder gas naar huis gereden. vanochtend weer prima naar werk kunnen jagen, geen probleem. wil ik daar weer vertrekken, merkte datie ineens weer behoorlijk verzoop en heel laag stationair liep (1000/1100 toeren) ik bij de pomp stoppen, zag dat k nog maar een heel klein beetje benzine over had, getankt zoals altijd, maar dat loste niks op. net thuis powerfilter uitgeblazen met compressor, benzine slang doorgespoten en bougie schoongemaakt (morgen nieuwe halen)maar nogsteeds het zelfde probleem. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?? ik vind het maar raar aangezien die hiervoor heel prima liep http://www.youtube.c...amp;feature=youtu.be alvast bedankt gr *edit net dus een stukje gereden, soort van dip rond de 6500 toeren, als ik vanuit laag wil doortrekken blijftie daar hangen en moet ik terug schakelen om door te kunnen rijden naar max 8500/9000 toeren hierbij lijkt het alsof die soms een slag over slaat dattie heel kort inhoud en dan weer door kan, en stottert iets normaal gesproken rijd mn tsx zonder horten en stoten en gestotter naar bovenin de 8000 toeren... Dit bericht is gewijzigd door Ramsing op 27-11-2013 om 20:08 uur. |