Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
6796 | Michielhondamt5 | 27-12-02?20:46 | Technical Forum | 2348 | 32 |
Topicpost | |
Gepost door: Michielhondamt5 | Gepost op: 27-12-02?20:46 |
Ik heb een vandaag een mt gekocht met standaard cilinder, standaard carburateur, een dikke bocht, en een iets groter rubberen dingetje om de lucht door te laten. Hij rijdt dan ook 45 met wind mee, en met z'n tweeen tegen de wind 30. Zo durf ik er niet op naar school, en dus moet ie iets van 60/65. Weet iemand hoe ik dat (simpel) voor elkaar krijg. Ik hoorde dat met een 50cc snel hij al gauw 70 loopt, en met een 70cc over de 90. Oja, aangezien ik elke dag 50 km moet is het wel zinnig om er voor te zorgen dat ie wel zuinig rijdt. Hij rijdt wel goed, loopt goed stationair, en trekt lekker, je moet echt supersnel door naar 2, en naar 3 ook wel, maar in de 4 komt ie eigelijk niet, dat redt ie dan weer net niet. Iemand heeft aangeboden om er een cilinderkop die is afgevlakt voor xompressie op te doen, zal dat helpen? O, ik ben iets toms vergeten: Hij heeft een jaar of 2 stilgestaan, en er is pas, laten we zeggen 20 km op gereden. De startproblemen zijn voorbij, kan het hier ook aan liggen? [Dit bericht is ge-edit door Michielhondamt5 op 28-12-02 18:59] |