Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
67901 | Bikelover | 19-10-2013 4:25 | Begin Forum | 3720 | 10 |
Topicpost | |
Gepost door: Bikelover | Gepost op: 19-10-2013 4:25 |
Ik heb al in de FAQ gekeken en de zoekfunctie gebruikt, ik vond allemaal verouderde informatie (de boetes etc. veranderen vaak). Ik heb zelfs op sites als vraaghetdepolitie gekeken. Ik ben atm nog aan het zoeken naar een "normale" uitlaat (met begrenzing erin). Ik weet dat wanneer je 3 keer in twee jaar gecontroleerd wordt op een rollerbank en 15km te hard gaat je rijbewijs wordt ingevorderd. Nu rijdt mijn brommer hard. Ik heb nog nooit volle snelheid gereden, maar wat als je brommer echt VEEL te hard gaat (ik vermoed dat hij de dubbele overschrijding wel haalt). Ik heb namelijk van iemand een verhaal gehoord dat een brommer die zo hard ging na één rollerbank geperst werd? Wat gebeurt er nu werkelijk wanneer ik anno 2013 op een brommer aangehouden wordt die zo hard rijdt? En wat gebeurt er als je kenteken wordt ingenomen hierom? Betekend dit herkeuring of betekend dit de pers? Mijn brommer is me namelijk vrij dierbaar en ik zou het niet kunnen verdragen als mijn machientje in de pers moet |