Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
67898 | yamahatzr2007 | 17-10-2013 15:34 | Technical Forum | 6555 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: yamahatzr2007 | Gepost op: 17-10-2013 15:34 |
Beste Forumleden, Misschien kennen jullie mij nog van al mijn elektra vragen omdat mijn tzr maar niet wilde vonken. Het was uiteindelijk de CDI en nu loopt hij weer. Er zijn echter nog wel een aantal andere problemen: - Er loopt benzine uit de carb. via de overloop nadat de brommer heeft gelopen. - hij start niet op de startmotor (ik denk zelf accu bijna leeg) - Hij rookt langs de uitlaat uit de cilinder na een paar minuutjes aanstaan of een klein stukje rijden - Er staat geen druk op mijn remmen - Hij trekt hem niet weg vanuit de eerste versnelling. Als ik 6/7k toeren geef trekt ie hem met moeite weg en na 10 m rijden loopt het toerental terug en valt ie uit. - Hij loopt niet stationair (schroef al helemaal naar binnen) Hierbij moet ik wel melden dat het ding een heel jaar heeft stil gestaan en nu weer voor het eerst loopt na het ongeluk. Ik wil jullie ook nog bedanken voor alle reacties op mijn vorige berichten en mijn profiel. Gr. Sietse Dit bericht is gewijzigd door yamahatzr2007 op 17-10-2013 om 15:35 uur. |