Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
67696 | FR12Timothy | 18-7-2013 22:08 | Begin Forum | 2533 | 6 |
Topicpost | |
Gepost door: FR12Timothy | Gepost op: 18-7-2013 22:08 |
Topicnaam zegt het al. Ik ben vrij nieuw met schakelbrommers en dan vooral met onderhoud. Het rijden gaat prima en is dus ook niet het probleem. Ik heb een korte week geleden een Motorhispania Racing RX uit 2005 gekocht. Deze heeft een hoop liefde en onderhoud nodig. Nu zijn de kappen ook het probleem niet want die ga ik mooi zelf spuiten. (zal niet de eerste zijn) Maar terug naar de vraag. Ik wil graag alle olieen verversen bij de brommer. Nu ga ik ervan uit dat de brommer gewoon op euro 95 rijdt en dat de olie apart wordt toegevoegd. Is dit dop onder de buddyseat? En welke olie kan ik het beste gebruiken? Ik wil hem graag verversen dus waar moet ik de olie eruit laten lopen? En is versnellingsbakolie weer andere olie, of is de olie in het motorblok dezelfde als van de versnellingsbak. Hoe ververs ik mijn voor en achterremvloeistof, en met welke kan ik het vervangen. En een zelfde vraag over de koelvloeistof. Welke zou ik moeten hebben en waar laat is deze leeglopen? Veel vragen maar alle antwoorden worden gewaardeerd..! |