Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
67663 sjoerd456 3-7-2013 15:12 Main Forum 6094 17

Topicpost
Gepost door: sjoerd456 Gepost op: 3-7-2013 15:12
Ik heb een poosje geleden al een Yamaha TY250 blok gekocht. Toen ik dit blok kocht was er nog niet veel aan de hand. Toen ik thuis was direct naar een paar keer kicken was het zo dat het tandwiel dat naar buiten komt als je kickt, niet meer ver genoeg terug naar binnen gaat (of te ver naar buiten gaat?) Het tandwiel blijft dus nog een beetje op het andere tandwiel staan (die van de koppeling volgens mij) Is dit iets kleins wat ik zo op kan lossen? Of moet ik het hele blok uit elkaar halen?
Het kwam zo van het ene op het andere moment.

Het gaat om een Yamaha TY 250 blok volgens mij. Iemand die dit kan bevestigen aan de hand van deze foto's? Als ik naar de exploded views op cmsnl kijk is het blok hetzelfde. Het enige verschil is dat bij mijn blok de kickstarter vast zit d.m.v. een moer. Het was een blok dat volgens de verkoper van een trial motor kwam.

tot slot is er aan de koppelingskant 1 gat dol waar je de koppelingsdeksel boutjes in moet draaien ik kan de koppelingsdeksel dus niet strak aandraaien waardoor hij daar olie lekt. Wat kan ik hier aan doen? zou ik het gat helemaal op kunnen vullen met kneedbaar metaal om er daarna nieuw draad in te tappen? Ik denk dat opboren niet gaat werken want dan blijft er heel weinig vlees over.

Alvast bedankt!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved