Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
6759 barry 24-12-02?15:35 Technical Forum 891 11

Topicpost
Gepost door: barry Gepost op: 24-12-02?15:35
ik snap er niet veel meer van, van het afstellen, ik heb faq doorgelezen maar wil toch ff wat meer duidelijkheid

als ik choke er op heb (zit nu 95keihin in) en powerfilter als luchtfilter. dan is mijn bougie zeer licht bruin en de elektrode iets wittig. ik weet, dat is een te kleine sproeier als ik het goed heb

maar dan zou die dus goed moeten rijden. maar als hij koud is (altijd choke aan, uitgetrokken) dan rijd hij probleem loos en niet stotteren, wordt hij warm dan begint hij in de powerband enorm te stotteren. maar dit zou toch weer duiden op een te grote sproeier?

hij start wel altijd makkelijk.
en zonder choke is de sproeier overgens veeeel ste klein. maar heb tijdelijk ff geen andere sproeier. vrijdag maar ff sproeiers halen.

maar wat voor sproeier adviseren jullie ZONDER choke. ik dacht zelf aan 130/140keihin? en is mijn sproeier nu met choke nou te klein of te groot?.

ik heb ook al met luchtschroef zitten kloten. maar als ik rijd dat stotterd ie dus in de powerband en komt ie niet verder dan 7k. sta ik stil. draai ik aan de luchtschroef dan draait ie volle toeren moeiteloos. ga ik weer rijden, komt ie weer niet boven de 7k uit
draai ik weer aan de luchtschroef (sta ik stil) dan draait ie weer moeiteloos toeren. rijd ik weer dan begint ie weer te stotteren.

dus....help?

edit:
setup is:
-18keihin met powerfilter in orginele
luchtfilter huis
- 70kaio lc(63cc) laagtoerig (maakt geen flikker uit volgens mij )
- 50proma uitlaat bovenlangs

[Dit bericht is ge-edit door barry op 24-12-02 15:44]

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved