Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
6752 | mikey | 24-12-02?01:24 | Main Forum | 1775 | 20 |
Topicpost | |
Gepost door: mikey | Gepost op: 24-12-02?01:24 |
jah kheb net een reportage gezien, op VT4, patrouille, in BELGIE dus wel hé, heeft iemand deze ook gezien? wel ja het ging ff over brommers enzo wat ik dus heb geleerd is dat in belgie een brommer maar 45 mag (wist ik wel ) maar het parket laat je toe om op de rollen (die anders zijn dan in nederland en ook precieser denk ik) tot 55 te mogen gaan vanaf dat je snelheid op de rollen hoger ligt dan 55 word ie DIRECT IN BESLAG genome das wel iets anders in vergelijking bij nederland, der was daar een MBX, die ging 97!!! direct mee, een boostertje die 57 ging, direct mee!!! ook een A-klasse booster die 55 ging ( en dus maar 25 mag ) allemaal direct mee al deze bromfietse worden een maand in beslag gehouden en ondertussen gecontroleerd op illegale onderdelen, deze onderdelen worden verwijderd van de brommer en ter griffie geplaatst, over de bedragen van de boete's wilden ze niet spreken dus hier mijn vraag: Weet een belg hoe de bedragen hier ineenzitten want als ik dus gepakt word met me mt ben ik em kwijt en dus ongeveer alles wat eronder hangt ook. btw van de 21 gecontroleerde brommers werden er 17 in beslag genomen |