Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
67354 -PuchSjonnie- 13-3-2013 15:31 Technical Forum 4398 33

Topicpost
Gepost door: -PuchSjonnie- Gepost op: 13-3-2013 15:31
even opnieuw:
hallo, mijn derbi doet echt heel raar,
ik had hem helemaal opgeknapt. ik had altijd de setup
70cc dr
14mm dellorto sproeier 84
uitgeboord luchtfilterbak
hpi onsteking,
nu heb ik weer een goede luchtfilterbak erop, 70cc dr getuned(uitlaatpoort)
en de tailpipe omgelast, en een orginele onsteking erop,
toen had ik alles weer inelkaar gezet, maar toen was mijn massakabel van de bobine afgebroken, dus had ik er een schroefje ingedraait, en een kroonsteentje eromheen met een massakabeltje, dus ik starten, liep die veel te rijk met 84 uitijndelijk meer afgesteld en kwam uit op 68, hier liep die goed mee, maar toen ging ik naar school, en op een gegeven moment kwam ik niet meer boven de 60 uit, hij ging steeds langzamer, ik moest steeds de koppeling wat inhouden om nog vooruit te komen
toen wou die in de 1 alleen nog maar een beetje rijden met kwart gas en met de koppeling spelen, hij rookte ook helemaal zo warm was die geworden, ik dacht het komt door dat schroefje in de bobine, dus ik een andere proberen, nog steeds hetzelfde, terwijl die met gasgeven in de vrij super goed reageert maar dan rij je weg in de 1 en dan is het gelijk bwoaap, en niet in toeren komen, en uit de uitlaat ploffen, kan dit komen dat er mischien een lasje in de tailpijp zit dat die dicht zit ofzo?, ik kom er echt niet meer uit, hij loopt perfect stationair, wel lekt die koelvloeistof uit de kop, maar de cilinder is zelf gewoon dicht

Dit bericht is gewijzigd door -PuchSjonnie- op 17-3-2013 om 16:35 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved