en eindelijk mense,hij start!! fotos volgen binnekort, alles opnieuw opengedaan, voor de zoooooveeeelste keer, opgepoetst, al het oude eruit(olie,benzine enal) nieuwe erin. nieuwe bougie, alles gemonteerd, benzinekraan open,choke aan, ff sigaretje,moest tog effe wachten, wouw zeker zijn dat hij benzine had :p , 1 kick, en hij was weg! een beetje luid, maar komt door men uitlaat, is een beetje fit op sommige plekke, ben er denkik een 6 maanden aan bezig geweest. was in het begin al proper maar daaride niet (scheur in cilinder) , me rot gezocht achter onderdelen, mensen ik waarschuw je als je een fantic koopt, let goed op wat er kapot aan is enzo, onderdelen zijn heel schaars, dus brommertje gekocht . cilinder kapot, uiteindelijk ergens anders een vollzdige complete fantic oasis 50.1 kunne kopen, crosser model van de mijne, onderdelen van blok overgezet enzo . alles opgeknapt, maar nu!! hij rijdt, trekt zeeeeeer vlot, toerental omhoog jagen, in eerste stampen, koppeling late schieten, en hij wou effe op achterwiel, denk datk op een stuk tog al 85 reed, waar ik btw hard van verschoot! binnekort de fototjes! alleen nog wat afwerken, spuiten enzo en dan racen maar!
|