Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
6720 PlaceR 21-12-02?13:09 Main Forum 1057 30

Topicpost
Gepost door: PlaceR Gepost op: 21-12-02?13:09
gvd ben net onslagen

zal eerst ff vertellen wie ik ben. 16jaar, gek van elektronica.

ik werkte bij een elektronicabedrijf bij mij int dorp (magazijnwerk) en was hele ochtend al bezig geweest. maandag in vakantie zou ik komen werken en dan weer technische dienst mogen doen. omdat ik goed ben met elektro mocht ik dan weer apparaten repareren die teruggekomen zijn. kon het op technische dienst goed vinden met collega's daar dus had er zin in. elke zaterdagochtend moet ik ook werken van 8 tot 2. net zoals vandaag. toen ik met de pauze van 12uur even naar huis ging om eten te halen lagen mijn sleutels nog achter dus ik die halen. kom ik langs een artikel (elektrische thermostaat die me ouders graag wouden hebben voor kerstmis) en dacht bij mezelf vrienden is het al zovaak gelukt om iets mee te nemen (ik had er nog nooit wat meegenomen) dus ik dacht laat ik mijn ouders eens blij maken met dat voor kerstmis) dus ik stek het in me zak. (ik voelde me er al niet lekker bij marja) toen ik de deur uit wou hield pim (een opdrachtgever geeft alle jeugd dar werk om te doen tevens zeikt hij iedereen af en scheld hij ook tegen iedereen) naar me toe en moest mijn zakken leeghalen. betrapt hij zij dat ik direct naar huis kon en ik moest mijn vvv-bon van 20euro ook inleveren (hadden w gekregen als kerstkadotje.

ik voel me er nou erg *** bij en wat ik moet doen weet ik niet.misschien als ik mijn excuses aanbied aan mijn baas (wil ik zowieso al doen) dat ik terug mag komen maar ik weet neit of ik dat wel wil omdat ik dan door iedereen gek aangekeken zal worden.

zitten hier trouwens nog vervelende dingen aan (halt ofzo) behalve dan dat ik me nou echt zwaar klote voel.??

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved