Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
6717 Siepie Wokkel 21-12-02?02:07 Main Forum 5041 81

Topicpost
Gepost door: Siepie Wokkel Gepost op: 21-12-02?02:07
yooo kerals enzo, xzonet soos ven eerst vets upen bij matne vbet cool man, haha maare ik heb een vet lekkere meidf gescootr man, dsist al de 23 e x dsat ik haar scoor, en mariah cartey is nu op tevee di ie ook lekker he of niet dsan en mijn nokia 3320 is helekmaal stuk want dat sendaperitaat woun niet bellon eof wel he ids h heahaha, majah k wil dus wel wat met de lekkeremid want elke week andrts verveeld ook weer he ,snap je dat is oz kut dan moet je 1 onte stands enzo haha maha dajt moet ook net want dat is niet helemaal oed d8 ik zow ahah dus ik wil wel wat met die lekekre meid en ze is zo sweet, dus ik heb haar ge-smst dat ze morgeen wel ff hier ka komen of ik wel daar , dan ga jik haar vragen wat zoe ounou verder wil dat is wel relaxr want het is echt zon superlekkere med haha fdsmn die ismecht lekker, en mariah is nog steeds op teeeveee haa demis zilei maa ik heb jnu een swing 20000 maar die si bagger, en werner zith op teevee te kutten gvd haha die sukkel hij word gepest en sid de poepbpaal hahaha wat een jood, en hierbeniik moet mij altijd hebben wet zijn rooie klettertsjes en syemen sis 4 jaar bezig whaahaha opschiete owe skraper, en pol heeft een rooie foktp mt whahah maar ik neuk je uzeje nogw el hff hhahahaha lekker einde kutwaaha dat zit wel snr.... euh[poes gvd alweer matriah carey erop wat is diet gvd jezus kristus heilieg maria maagd euze drnk ff heineken gvd maar ik hebd su gister 2 kizesne getrrooken ivm met fietsongekuk 32jaar trug dat was wel kut, wnat hijdeed het met een combtang hahaha en het is nu 2:15 whaahah wdat is wle kut wnat wij zijn net trug en ik heb nu 22en stiyujje 3310 wnat die is gevoetbald naast de fgoal
maar ik ben wel ff eerste geworeden met ps1-en m met de ps1een toen heb ik piweeter verzlsgen met de fgifaaa 200213dat is wel hgeel goed van mij weetje want mij dt lc koooekleng ac td uds suk
maar ik moet straks eerd frituren met de ma 200 pan wnatd ieis wle zo verekte lekker he waah lekekr frkandellen daa houden de meden ook wel van haha dan kunne ze lekker zugenm haha dan azla ik me morgen ook ff zeta laten zuigen wnat ik hebnm geen brommer meer opm op te rjden ds moetn het maar weeres o eneen mede en ik heb al lang geen vrendin meer gehad (3) maand hahah en dan verveel t et wek als je welke week andere hebt en nu is marta nog steds oop tv ahah maar jah dat moetd an maar out of the rain whaaha maar werner zeurt w8 ff
hjij zeurt dat hij gay is hahah wneej hoor die lekere meid sst nog niet onee kon nie omdat die 2201stuk is haha maa dat boet nie heb nj een dsiwenigpokkedng swingepikkengelingenlubn ahaha die widsn wreed whahha vet moo maha ik heb haar dus ge-smst en ik hoop dat ik bericht ga krijgen want kane is er nu op met lat it beee hahah kut ief dff zappe w8 ff beagn ro wonder op tv 8 hwhhaha bety lekkere wjfen maja ,isaans is veel lekkerder gvd wdei ik ben weer echt verliewfgg dhaha vet moo... aar hoe is het met jjuullie vriendienenn wabg datwnil ik wle ff weten wergetr heet al eenw ifj zget hij in zijna chter tijn whahaha vet moo, met een r1 kont zget hij hahaha not dus gvd maar ik kap nu chelo zit te kutteneee nahah maar ik hoop dat lisaanenne me wel wil, want ze is echt kankah lekker gvd maare de balkklous e drnk met maten met heinekerne dus he en of met juplier weeten jullie dat ik al 3 weke vakantie heb hah en vanaaf moest je in pak naar de soos maar dat zugede eg t wel haha dat is echt kyt whahah oeopsssoe whhahah klaijers oprotte en maiender wta sbezoepen en nu det mijn2210 et niet mee fgvd joden allemaal stoep maare debwllous ik ga njnu en drink met maten whahah taematen de ballous en gorten oant koan whahah jodenn lisaanenneeeeeeeeeee is lekker

groetejn de lisanne lllovert

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved