Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
6715 jhillen 20-12-02?23:53 Technical Forum 1352 39

Topicpost
Gepost door: jhillen Gepost op: 20-12-02?23:53
nou hij zit er dus onder... me 70cc malossi, eindelijk... voor et eerst ga ik dus rijden met 70cc en ben zeer benieuwd, had egt overal aan ged8, sproeiers en bougie, nieuwe pakkingen enzo... etc etc.

Toen alles er eindelijk op zat ging ik em dus starten... dat lukte toen niet, maar me gasschuif in me carb. zat nie goed en hij lekte koelvloeistof bij de kop.

Na dat opgelost te hebben wou ik weer starten, dit lukte... en hij liep ff stationair... maar viel toen uit, en ik kreeg hem met geen mogelijkheid meer aan, maar de sproeier was natuurlijk nog niet goed... dus heb vandaag zo'n beetje alle sproeiers geprobeerd maar nix deed het :a

Met m'n 50cc eurocilindro reed ik met een 82, vandaag hebbik op die 70cc malossi maatje 90,95,100,105,en 110 geprobeerd, maar hij wou niet meer lopen... Hij vonkt verder perfect en m'n bougie is kleddernat...

Nou willik weten wat et kan zijn... vanochtend (voordat ik begon reed hij nog perfect met die 50cc euro) Kan het zo zijn dat er koelvloeistof lekt en bij m'n bougie komt ?? want dan isset logisch dat ie niet ontsteekt...

of hebben jullie nog andere ideen ???
let me know plz...

Ik heb namelijk geen vervoer op dit moment omdat mijn tomos vanavond een warmloper heb gekregen :( En ik wil zo graag op m'n NSR rijden met 70cc... want ik bennet zat om aan dat ding te klooien... maar goed, wat kennet zijn ???

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved