Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
67024 | rs50 vs rx50 | 15-11-2012 15:14 | Technical Forum | 7107 | 31 |
Topicpost | |
Gepost door: rs50 vs rx50 | Gepost op: 15-11-2012 15:14 |
beste mensen,, Ik heb laatst mn am6 blok opgesplitst om mijn krukas te vervangen,, volgens een "how to" uitgevoerd en ook helemaal geslaagd maar nu zet ik dus mn blok dicht en probeerde te schakelen,, brak dat splitpennetje uit de schakelwals af. uiteindelijk weer nieuwe ingezet,, proberen te schakelen met open blok aan de schakelwals zelf,, doet ie het prima maar zodra ik die schakelas erop zet doet hij het niet meer. dus ik dacht van misschien als ik het andere carter er bovenop zet dat ie het dan wel weer doet,, nog steeds niks. blok gewoon effe afgebouwd beetje wrikken aan de schakelas en secundaire as waar het tandwiel op zit maar krijg hem gwn niet aan het schakelen... nu heb ik dus ook gezocht naar mensen op het forum die dit misschien ook hebben gehad en heb dit gevonden: http://www.brommerforum.nl/showtopic/57853 daarin zeggen ze dat er een ringetje onder de schakelwals en bovenop moet dat hij het dan wel weer doet,, maar ik heb daar dus al een ringetje zitten zoals origineel moet en hij doet het dus nog steeds niet... iemand die mij hierbij kan helpen? |