Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
66963 | bennietbeun | 28-10-2012 16:10 | Meeting Forum | 13546 | 40 |
Topicpost | |
Gepost door: bennietbeun | Gepost op: 28-10-2012 16:10 |
hallo alemaal ik dacht het mais is er bijna over al af en ik heb een groot mais veld tot beschikking dus een meeting leek mij wel wat gewoon te crossen en een bbq gratis rijden voor de bbq word een klein bedrag gevraagt wat is er gereedschap(altijd handig) ehbo koffert en als het nodig is kan er gelast worden(elektrode) wat zelf mee te nemen benziene (in over leg kan ik ook wel meenemen) drinken (geen bier als je nog gaat crossen)en wat te eten helm (geen helm niet rijden ongeluken komen uit een klein hoekje heb het zelf al eens mee gemaakt) wanner weet ik nog niet wat julie het mooiste uitkomt gr joost oops vergeten het land heeft een langte van ongeveer 750/800 meter!! motoren en brommers plaats ureterp (bij drachten) phb (mischien als zijn tank klaar is ) rd50mx komt mischien kijken marcoh komt?? frysk mischien en verder zijn er nog 7/8 die komen crossen Dit bericht is gewijzigd door bennietbeun op 31-10-2012 om 21:26 uur. Dit bericht is gewijzigd door bennietbeun op 2-11-2012 om 21:44 uur. |