Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
66850 | Dscheper | 29-9-2012 16:02 | Begin Forum | 5608 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: Dscheper | Gepost op: 29-9-2012 16:02 |
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum, maar ik zat dit keer toch echt met een lastig probleem. Sindskort wil mijn aprilia niet hoger komen als 7000 toeren (stationair) En in de 1e tot 5000, en elke versnelling hoger steeds minder hoog. Terwijl hij eerst tot de 12000-13000 kwam. Ik was aan het rijden, met nat weer, en opeens een soort knal/plof hoorde, ik voelde hem ook zakken in de toeren. Toen viel die uit. Ik liep de brommer weer aan hij bleef gewoon goed stationair lopen, als van te voren. Alleen hij kwam niet hoger als 7000 toeren. Die dag ervoor gooide ik ook wat mengsmering ik mijn tank, voor de andere brommer. En realiseerde pas na een litertje dat dit niet al te slim was. Dat besef ik zelf ook. Hij rookt nu ook veel erger als eerst, dus zal het kunnen zijn dat hij teveel olie krijgt en daarom niet op toeren komt ??? Dat is mijn vraag. Want verder heb ik de cilinder + zuiger nageken, allemaal goed ook de zuigerveren. Het membraam heb ik losgehaald, was ook goed. Heb verder sproeiermaten en luchtfilter origineel gelaten zoals die eerst was. De ontsteking is nog niet nageken, of het daar aan kan liggen, want het was heel nat weer toen het gebeurde. Ik kan het dit keer zelf niet oplossen, dus ik vraag maar is rond op het internet. Groetjes scheper |