Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
66831 | Raze | 22-9-2012 9:57 | Main Forum | 7249 | 22 |
Topicpost | |
Gepost door: Raze | Gepost op: 22-9-2012 9:57 |
--> Graag redirect naar gestolen topic als deze er is, not sure!<--- Ook heb ik deze advertentie gelinked op een site, als dit in strijd is met regels hoor ik dit graag! <3 Hai beste brommerforumnaars! Ja sorry, ik reed een scooter maargoed voor werk enzo moest ik wel, sorry daarvoor :P Ik copieer en plak hem even van marktplaats af. Gewoon echt vervelend kan niet wachten tot iemand mij een tip geeft echt eikels!: Tussen 17 en 18 September hebben heren mijn snor scooter voor de deur gestolen, deze scooter werd gestolen in de Galvanistraat te Utrecht, tussen 11 uur savonds en 8 uur sochtends, het gaat hier om een blauw kenteken. Het gaat om een hagelnieuwe Piaggo zip uit 2012, met Km stand van ongeveer 3300-3500km. Kenmerken: - Geen spiegels - Kras op de uitlaat, onder hittenschild - Slot buddyzit beetje beschadigd - Klein krasje lingsvoor bij knipperlicht. - Nieuwe michelin achterband, NET nieuwe olie. - mist schroefje lingsvoor bij kap onder buddyzit - Claxon kapot Het gaat er niet om dat mijn scooter is gestolen maar ik hou er niet van als mensen aan mijn spullen zitten en al helemaal niet als ze mijn scooter gewoon meenemen zonder vragen of iets dergelijks, ook zaten mijn nieuwe schoenen in de scooter.................erg vervelend. Zou graag even een praatje willen maken met deze heren. De gouden tip die mij tot de dader(s) leiden is tot 1500 euro waard. Heb helaas geen orginele foto's want heb deze scooter net 4 maanden. Alleen een adres of naam, of een blok/frame met matchende nummers is perfect, meer heb ik niet nodig. Thanks! EDIT: Thijsse gaf een goeie suggestie, Nummers! Kenteken: F8181GZ Frame L13MC25D0400024236 Kleur: Zwart. Dit bericht is gewijzigd door Raze op 22-9-2012 om 10:21 uur. |