Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
66807 | Rickjd | 16-9-2012 21:38 | Begin Forum | 6635 | 20 |
Topicpost | |
Gepost door: Rickjd | Gepost op: 16-9-2012 21:38 |
Hallo, Ik ben hier nieuw , Ik bezit een puch maxi en een Kawasaki KX 80 met grote wielen, Hij komt uit 97, Hij is sinds 2008/2009 in mijn bezit, heeft het bijna altijd naar wens gedaan, paar kleine dingetje gehad maar nooit me blok uit elkaar, en dat is maar goed ook, Ik en nog een vriend waren vandaag aan het crossen, Ik ree met me kawasaki en puch, En ik heb 3 uur naar tevredenheid gecrosst, Soms over mijn eigen crossbaan met niet overdreven grote schanzen, maar dat je toch wel 5 seconden kan vliegen, op mijn crossbaan vraag ik niet het uiterste van mijn motor, van de 3 uur heb ik +- een half uur op de crossbaan gezeten, En de rest op de tarwestoppel, lange banen van 300 meter mooi optrekken en sporten en veel op ze top gereden, En telkens pauzes van half uur na een half uur rijden, Ik ree volgas in ze 5/6 ik naderde de sloot , dus ik liet mijn gas los, het leek net of hij zonder benzine kwam te staan, dus zo'n zelfde geluid als een drooglopende motor met een klein bijgeluidje erbij , Geen knarsend geluid ofzo dus hier kan hij niet vastgelopen zijn, Alhoewel ik er geen verstand van het was dit naar mijn weten een zuigerveer, Wij alles nakijken, geen/weinig motorolie, bijgevuld en aan proberen te krijgen, Kicken en aanlopen, Volgens de vriend moesten wij hem gewoon net zo lang proberen tot hij het dee, dus op zijn verzoek de trekker gepakt en met een vaartje van 12 km / u over het erf, Ik vond het een beetje raar en wachte liever tot me vader thuis was, Ik stopte en hij zei dat het blok warmer werd dus dat er verbranding plaats was, Dus hij dacht aan een verstopping ofzo, Dus ik moest tegen mijn zin in doorgaan. Achteraf dom dat ik dat dee, Na een stuk liep hij volgens de vriend, en ik zag het ook want hij liep in, En toen sloeg hij vast, Ik vol op de rem en hij stopte vanzelf, ik kon wel janken , Wat nu? Ik baal enorm . |