Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
66763 bermundo 4-9-2012 22:18 Begin Forum 11206 86

Topicpost
Gepost door: bermundo Gepost op: 4-9-2012 22:18
Goedenavond leden van het Brommerforum,

Onlangs ben ik ergens via een search op Google terechtgekomen op dit forum, aangezien ik op zoek ben naar een brommer. En niet zomaar een brommer: ik heb een brommer nodig die solide genoeg is om een reis kriskras door Europa te maken. Daarnaast zou ik graag hebben dat deze brommer bovendien aardig zuinig rijdt en dat deze goed geschikt is om lange afstanden mee te rijden.

Ik ben niet geheel nieuw met brommers, maar ik denk dat ik hier op het forum heel veel kan leren. Ik ben al begonnen met allerlei topics door te lezen om te kijken wat het beste bij mij past. Zelf dacht ik er eerst aan om een schakelbrommer te halen in een crossvariant, dus iets van een Rieju RR. Ook heb ik een tijdje gekeken naar een Zundapp. Maar uiteindelijk weet ik niet de juiste keuze te maken en denk ik bovendien dat ik verkeerd naar de brommers aan het kijken ben. Hebben jullie tips/ideeen die ik kan gebruiken in mijn speurtocht naar de goede brommer voor deze reis?

Als ik een goed model heb gevonden, was ik van plan om deze tweedehands te kopen nog ver voordat ik aan de reis zou beginnen. Daarna wil ik er met kennissen (die natuurlijk goed met brommers zijn) naar kijken en zorgen dat deze klaar is voor de reis. Aan welke prijs moet ik bovendien denken voor zo'n brommer? Ik zag aardig wat brommers staan voor 500 euro, waar waarschijnlijk nog wel wat aan gedaan moet worden. Wat is jullie ervaring?

Dus in het kort:
- Op zoek naar een brommer voor een lange reis (ongeveer 5000 km).
- Brommer het liefst een solide model en geschikt voor bagage.
- Budget op dit moment rond de 500/600 euro, kan omhoog.
Hebben jullie tips?

Met vriendelijke groet,
Bermundo

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved