Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
66612 | Frysk | 23-7-2012 19:07 | Technical Forum | 5606 | 41 |
Topicpost | |
Gepost door: Frysk | Gepost op: 23-7-2012 19:07 |
Hoi, Ik heb sinds een maand of 2 m'n KDX weer in elkaar maar nog weinig mee gereden, nog geen tankje. M'n KDX is een keer vastgelopen omdat ik hem wat te arm had staan, dus toen m'n cilinder opnieuw laten nicasillen bij Powerseal en bij hun een zuiger besteld (au in de portemonnee) Toen heb ik hem opnieuw opgebouwd en direkt 10 maten grotere sproeier erin gedaan, toen een paar keer te rijden geweest en hij liep echt netjes, stotterde een klein beetje omdat hij dus wat te rijk stond. als koelvloeistof heb ik gewoon KVS van putoline erin gedaan en toen ik dat aftapte was dat ook nog netjes groen, radiateurs werden beide netjes warm en niet te heet. Cilinder was vettig van binnen dus aan de smering kan het niet hebben gelegen (1:40 met MX7 gemengd) Het vage vind ik dat hij nu vastgelopen is terwijl hij helemaal goed liep, ik reed niet straalgas op het lange eind maar wel in de hogere toeren (naja KDX toeren = hoge toeren 9000 toeren maargoed) hier even wat foto's.. misschien dat jullie me wat kunnen helpen met het opsporen van de oorzaak : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tussen de uitlaatpoort en de fluitpoorten in is zelfs een klein hapje nicasil weg :( Ik vermoed zelf dat ze me een te grote zuiger bij de cilinder hebben geleverd maar ik heb eerlijk gezegd geen idee of dat wel zeker zo is. Vandaar de vraag hier om even wat bevestiging of andere ideeën. |