Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
6658 | Martijn | 16-12-02?14:57 | Main Forum | 470 | 13 |
Topicpost | |
Gepost door: Martijn | Gepost op: 16-12-02?14:57 |
godverdomme....ik rij net naar huis toe....en ik denk nog...gvd..misschien staat er wel roller....want het is maandag...en dan zijn ze er vaak... dus ik rij naar huis...ja hoor....zie ik tegemoetkomend een politiemotor....ik zo SHITITTTTTT...ben aan het inrijden..dus moet echt niet op de roller...kost me boete en neie cil oid... maar gelukkig zag ik achter de motor een andere brommer..hij had dus al iemand te pakken..dus ik hou mn gas in...tegen het geluid (lekt bij de flens)....en de motoragent kijkt me zo aan..ik strak naar voren blijven kijken...(mijn psychologische theorie is dat als je een copper niet aan kijkt dat ie dan geen contact met je heeft gemaakt...en als je hem wel aankijkt dan is 'het ijs gebroken' en zal hij eerder naar je toe komen)... magoed..hij kwam toch niet want hij had al iemand...dus ik snel naar huis gepookt..tussen de fietsers door....heel hard jenken (shiit...inrije) ...heb 80 gereejen..maja....mag ook wel es doortrekken... dus net thuis en iedereen ff gesmst.... ik weet btw niet zeker of er wel roller was....maar ik ga er van uit...want een politieagent houdt niet zomaar op maandag (rollerbankdag woerden) een sloom poegie aan... magoed..heb nix gehad...probeerde onderweg nog mn gasbegrenzing in te draaien..maar lukte niet...was te koud oid.... hope dat blink niet geraped wordt...als ze bij het station staan.... |