Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
66520 aXed 27-6-2012 13:50 Main Forum 8188 54

Topicpost
Gepost door: aXed Gepost op: 27-6-2012 13:50
Hallo, (brommer= yamaha tzr)

vannochtend reed ik naar school en terwijl ik wachte bij een stoplicht kwam er een politie motor schuin achter mij op de normale weg te staan. Ik zag hem en we kwamen beide van verschillende richtingen dus hij kan mij niet gezien hebben terwijl ik reed. Stoplichten gingen op groen en we reden bijde weg ik extra rustig zodat hij me niet zou aanhouden. Dit deed hij toch niet met reden maar gewoon voor controle. De brommer moest ik in zen vrij zetten hij gaf 1x gas en ik moest mee (elke brommer duikt in toeren in zen vrij maar ok) Terwijl ik achter hem rij trek ik me begrenzer(eurobegrenzer) eruit die zit onder mijn tank en kan alleen met een tauwtje los worden getrokken en is pas zichtbaar als je de tank er af haalt.

Hij reed onbegrenst 90+ (70cc 21mm etc.) Hij reed 45 maarja enorm veel gestotter en rook dus ik zag de bui al hangen. De agent zij nadat hij die rook zag direct al dat ik 3sec mog nadenken of ik de begrenzer er weer in deed of hij zal hem in beslag nemen voor technisch onderzoek. Ik ontken dat ik een begrenzer heb aangezet en dat hij zo rijd maar de cdi niet helemaal goed is. Rollerbank op maar daar kwam amper 45 uit. Hij moest daar blijven en zal nu uit elkaar gehaald worden ofzo?

Hebben ze dit recht serieus? Die agent heeft mij nooit harder dan 45 zien rijden en op de rollerbank ook niet. Ja hij stottert gigantisch maar dat kon al zo wezen hij kan niet aan 1x gas geven concluderen dat de brommer is opgevoerd.

Wat kan ik doen om mijn brommer terug te krijgen? Heb ik ergens recht op of heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt,

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved