Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
66465 lacher 9-6-2012 18:38 Begin Forum 5914 41

Topicpost
Gepost door: lacher Gepost op: 9-6-2012 18:38
Hallo,

Het probleem staat dus al in mijn titel. Ik heb geprobeerd mijn koppeling te maken, maar heb geen idee aan wat het probleem kan liggen.

De brommer heb ik al een 10X opengelegd, ik heb het koppelingshuis, koppelingsplaten, veren, etc.. allemaal vervangen door reservestukken die ik nog had liggen. (geen nieuwe dus)

Maar soit, het heeft niet geholpen. Het is dus zo dat het drukstiftje in de carter op de lager moet kunnen duwen die dan de koppelingplaten strak aan elkaar duwt als ik niet verkeerd ben. Maar het probleem is dus dat het drukstiftje niets kan indrukken. Het blokkeert gewoon.

Ik kan dus mijn koppeling totaal niet induwen. Het enige wat kan ingeduwd worden is de spelling tussen het drukstiftje en het lager, maar het lager zelf kan hij niet verder duwen.

Ik weet dus ook niet perfect hoe de koppeling in elkaar zit, maar het drukstiftje in de carter moet het lager toch kunnen verder duwen? Welja, dat werkt dus niet. Zoals ik zei, ik heb hem al 10X opengelegd en weer in elkaar gestoken, maar het probleem blijft.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn of wat ik moet proberen?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved