Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
66446 sjarger 6-6-2012 9:03 Begin Forum 11050 17

Topicpost
Gepost door: sjarger Gepost op: 6-6-2012 9:03
Aangezien mijn zoektocht naar een Motocompo nog loopt en ik wel wil rondrijden heb ik een oude jeugdliefde gekocht welke ik vroeger nooit zelf gehad heb gekocht.
Een Citta....

In het kort, heel mooi, blauw kenteken, weggebracht voor nieuwe bougie/puntjes en carb schoonmaken. Nu 3 x op gereden, max 20 minuten per rit.

Gisteravond rij ik naar huis en zeg dat hij 35 rijdt en ik rij ook 15 minuten lang één snelheid (35) en opeens uit het niets krijg ik zeg maar een duw in mijn rug en loopt hij zo'n 45 kmpu. En dat doet hij tot thuiskomst, 5 minuten later.
Vanochtend naar mijn werk maar citta gepakt om te kijken of hij nog zo hard reed maar hij ging gewoon weer 35 en ik kreeg onderweg ook die extra versnelling niet (naar werk is ook zo'n 20 minuten rijden)

Heeft iemand enig idee waarom/hoe het kan dat hij gisteravond opeens een stuk harder liep en de volgende dag weer niet??? En enig idee waardoor hij opeens harder gaat lopen dan normaal???

Dank voor jullie reacties. Ik vind het allemaal heel leuk om op te rijden maar ben helaas een technische nul

Dit bericht is gewijzigd door sjarger op 6-6-2012 om 9:04 uur.

Dit bericht is gewijzigd door sjarger op 6-6-2012 om 9:05 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved