Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
66421 | redux | 27-5-2012 0:10 | Technical Forum | 2124 | 12 |
Topicpost | |
Gepost door: redux | Gepost op: 27-5-2012 0:10 |
hey iedereen, omdat mijn ander topic over mijn vlotter ging ben ik hier even opnieuw gestart. dus duidelijk overzichtje: BROMMER START NIET * carbu uitgekuisd * vlotter naald en vlotterbakje proper gemaakt * benzine toevoer naar carbu = oké * lucht toevoer naar carbu = oké * benzine naar cilinder = oké * bougie die vonkt ook heel goed probleem omschrijving: als ik hem probeer te starten via kickstart gaan de lichtjes aan voor een halve seconde = knipperd dus de motor maakt voor zelfde tijd een klein gebrom maar geraakt niet verder als ik hem probeer te starten via ingang lopen dan duurd het grebrom ongeveer 1 seconde en valt terug stil... waar mijn uitlaat in mijn cilinder komt is er nog een klein beetje benzine die eruit komt. WAT HEB IK ZELF GEDAAN: * gat in uitlaat geplakt * ongeveer 100 meter mee gereden WAT WAS ER AL GEDAAN (door iemand anders): * Rondel eruit gehaald * De kerel zei ook iets over nieuw spruitstuk/sproeier of rondel er terug in...? WAT MOET ER NOG GEBEUREN: *voorste remolie moet bijgevuld worden Ik hoop ik jullie van genoeg informatie heb verschaft, hopelijk kunnen jullie aan de hand van dit uitvinden wat het probleem exact is. ALVAST BEDANKT IEDEREEN!! mvg Kevin = |