Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
66396 | sjoerd456 | 20-5-2012 20:43 | Main Forum | 2180 | 5 |
Topicpost | |
Gepost door: sjoerd456 | Gepost op: 20-5-2012 20:43 |
Hey Ik heb sinds vrijdag een Suzuki TS80X in me bezit, met een rmx voorvork en achterbrug. Ik had altijd al een ts50x maar nu heb ik er dus een ts80x bij (gallery volgt misschien nog). Omdat ik hier nog helemaal ervaring mee heb, heb ik een aantal vragen: 1. Kun je aan het bloknummer het bouwjaar zien? Zo ja, hoe? 2. Heb al aardig wat op het internet gezocht, maar ik kan geen site vinden waar ze originele TS80X zuigers verkopen (is op het moment ook nog niet nodig) maar hebben jullie enig idee waar ik die zou kunnen halen mocht dit ooit nodig zijn? Wil er geen 70cc AC zuiger in hebben want heb al gehoord dat dat niet goed is. 3. Is het blok precies hetzelfde als RG80 op de versnellingsbak na? (cilinder, krukas etc. allemaal hetzelfde?) 4. Bedradingsschema van de temperatuurmeter, hoe zit dat allemaal precies aangesloten? Heb al wel wat gelezen van een + en - draad en het kabeltje die naar de censor toe gaat, maar waar moet ik die precies op aansluiten? Hoop dat jullie me kunnen helpen |