Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
6637 NSR RULEZZ 14-12-02?14:56 Main Forum 5115 63

Topicpost
Gepost door: NSR RULEZZ Gepost op: 14-12-02?14:56
ik heb al ff gezocht maar ik kon geen duidenlijk antwoord vinden, wat je nou het beste kunt doen met je vertanding kort?(dat hij sneller optrekt en je top dus lager is) of lang(groote tandwielen hogere top maar minder snel optrekken).

ik las op het scooterforum een discussie over rollenbanken (die er eigenlijk eeuwig zullen bestaan maarja) daar las ik iets en kwam er niet helemaal uit namenlijk: als je een korte vertanding hebt trek je dus sneller op en zit je ook sneller in je powerband en waarschijnlijk is je vermogen(kw?) dan hetzelfde omdat er netzoveel kracht op je achterwiel zit dan wanneer je een lange twv hebt(groote tandwielen) heb je een hogere top maar wel met hetzelfde vermogen toch??

ik vraag dit omdat ik veel mensen hoor die een korte twv hebben omdat het dan voordeliger is op de rollenbank(boete goedkoper)
en aangezien er hier steeds meer coppers rondrijden(kheb tijdenlijk mijn originele uitlaat(lunaho ofzow) er weer onderzitten) ik toch wil weten of het scheelt ik vin het wel best een tijdje iets langzamer.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved