Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
66340 | Nielzor | 6-5-2012 18:26 | Begin Forum | 7549 | 65 |
Topicpost | |
Gepost door: Nielzor | Gepost op: 6-5-2012 18:26 |
Hallo, Momenteel heb ik hier een project lopen waar jullie misschien het bestaan al vanaf weten. Namelijk dit project: http://www.brommerfo...cts/detail_main/1736 Echter heb ik een probleem. Hij Rijd in de 1e, 2e en 3e versnelling stevig door. De 4e versnelling zakt hij al in en 5 en 6 valt 'ie gewoon weg. Aan het vermogen kan het niet liggen want ik heb 17-45 erop. Hij wil ook gewoon hoog in toeren in de eerste 3 versnellingen. Echter dacht ik ik hou in de 4 gewoon het gas vast en kijken wat 'ie doet. Nu blokkeerde echter na +- 6 seconden in de 4 te hebben gereden opeens mijn achterwiel. Ik dacht dus gelijk een warm/vastloper. Echter trap ik 15 seconde erna op de kickstart en hij start in 1x kicken. Dus ik dacht wtf is dit, ging weer een stukje rijden en hij deed het als vanouds. Ook niet minder compressie als eerst. Toch mijn cilinder eraf gehaald en alles was nog zo glad als nieuw. Erg raar dus. Nu reed ik echter naar m'n werk en dacht ik probeer het nog eens. Dus 1, ging goed. 2, ging ook goed, 3 ook goed en na zo'n 6 seconde in de 4 blokkeert hij weer!! En opnieuw evenveel compressie als vanouds en binnen een keer kicken weer aanslaan. Nu keek ik echter op internet en het zou kunnen liggen aan een te grote zuiger? Mijn cilinder is namelijk opgeboord en er zit een 55mm zuiger in. ( Cilinder is opgeboord van 50 naar 55m.) Voordat ik er weer 300 euro inpomp voor een HPI en Membraan (enige 2 dingen die nog niet zijn aangepast) zou ik graag willen weten wat dit kan zijn.. ik ben echt radeloos en baal hier flink van.. Setup: 28mm Keihin met Derbi DMP Draaibaar spruitstuk Yasuni R3 met zelfgemaakte flens voor Honda GE3 cilinder 55mm TWV 17-45 |