Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
66336 | jantjebravo | 5-5-2012 19:38 | Begin Forum | 1683 | 6 |
Topicpost | |
Gepost door: jantjebravo | Gepost op: 5-5-2012 19:38 |
Hallo Hallo! Ik ben al even aan het googelen maar vind geen antwoord op het volgende. Tijdens het werken aan de carbs, vacuumgasschuif en 2 sproeiers, lijkt het mengsel ok, de bougi's zijn zwart van kleur, lijken iets te rijk te staan. Na het rijden zijn de bougi's wit. Ook gaat het gas geven als volgt: 0-2500 toeren: alles ok, komt vlot weg, reageert mooi op de gas. Klinkt mooi 2500 - hoger: Snelle gasreactie, blijft lichtjes hangen in toeren. Zakt onregelmatig terug naar 2500 toeren. Ook tijdens het koppelen, wanneer de motor in zijn vrij komt stijgen de toeren van 3000 naar 4000 a 4500. Alles lijkt er op dat het mengsel goed, mss zelfs te rijk is, bij stationair lopen. Maar te arm bij hogere toeren. De sproeiers zijn standaard, net zoals alles! Nu is mijn vraag; kan ik de gasnaald verhogen om een rijker mengsel te krijgen in mijn middenbereik? Of zijn er werkelijk andere sproeiers nodig? - GEEN valse lucht, meermaals gecontroleerd met remreiniger! - Enkel witte bougi's na het rijden. |