Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
66185 | rensss | 4-4-2012 18:41 | Elektronica Forum | 5434 | 2 |
Topicpost | |
Gepost door: rensss | Gepost op: 4-4-2012 18:41 |
Beste mensen, Ik ben bezig met het opknappen van mijn brommer. Daar hoort ook bij dat ik de kabelboom weer fatsoenlijk maak. Maar nu zie ik 'door de bomen het bos niet meer' Het zit zo ik weet niet of er door de vorige eigenaar de kabelboom goed aangesloten is, want sommigen kleuren komen niet overeen. En sommigen wel. Verder is het een benden aan draden. Maar ik ben bang dat wanneer ik alles los ga lopen halen dat ik niet weet of ik alles weer goed aangesloten krijg doordat er verschil is in kleuren. Het kan namelijk zo zijn dat ik met de verkeerde draadboom werk. Omdat ik niet weet of ikzelf, een Simson s53 N. of s53 B of E of C heb. Dit zijn types onder elkaar. Dit staat ook niet op het typeplaatje vermeld. Wel weet ik dat de Accu ontbreekt, en dat de draadboom van deze site het meest overeenkomt: http://www.moser-bs.de/Simson/s53.html Van de Simson s53 N. Mede omdat waar de accu hoort te zitten de twee goede draden aanwezig zijn. Wat moet ik doen, zal ik alles loshalen en er vanuit gaan dat ik het schakelsysteem heb van een s53 N? Alvast bedankt voor de komende reactie's elke tip is welkom :p Groet Rens |