Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
66125 | Dman | 23-3-2012 23:34 | Begin Forum | 3686 | 39 |
Topicpost | |
Gepost door: Dman | Gepost op: 23-3-2012 23:34 |
Hallo, Ik heb een probleempje. Ik heb dus een honda cr 125 (1984) met 70cc NSR blok. Als ik door weiland/maisland cross met harde ondergrond is er geen probleem. Als het weiland/maisland ook maar iets nat/drassig is, zakt de brommer direct terug in toeren, hierdoor moet ik telkens terugschakelen waardoor ik slechts alleen in de 2/3 kan rijden (hoog in de toeren). Mijn set-up is: 70cc malossi standaard 24mm mikuni top racing (race) krukas hpi '04 cil. kop uitgedraaid voor o-ring 6-bak 4-kleps membraan opmaat uitlaat twv 12-78 Ik denk zelf dat hij de powerband niet kan bereiken als het land drassig is. Hoe zou ik ervoor kunnen zorgen dat de powerband net iets lager komt te liggen? Of ligt het aan het lichte vliegwiel van de hpi? Binnenkort is brommercross (hexelonwheels) dus ik zou het graag willen oplossen.. mvg Dennis Dit bericht is gewijzigd door Dman op 23-3-2012 om 23:35 uur. |